Alla helgons dag
» 2009-10-31 ~ 10:31:32 Allmänt «

Ah. Så det är alla helgons dag idag. Det är därför familjen prompt vill till farfars grav idag med blommor.

Alla helgons dag har dock INGENTING med Halloween att göra, det är bara så olyckligt att de två högtiderna har hamnat tillsammans. I min almanacka (för lärare!!!!!) står det t o m Alla Helgons dag och Halloween på samma dag. Är det verkligen så?

Vi diskuterade det i kollegiet om huruvida man hade flyttat Halloweenfirandet en vecka tidigare, för att det inte ska krocka.

Jag vill inte möta en massa utspökade människor när jag är på väg till graven för att minnas mina nära som har gått bort. Och jag tänker inte öppna för barn som skriker 'Bus eller godis'. Jag är inte hemma. Så det så.

Men det är ju bara vad jag tycker.
Ha en bra helg! ^^

Kommentarer
Postat av: JENNY HSU ♥

Men du bjöd ju inte på några smultron, hur ska jag då kunna äta??



Haha, skitfina bilder, du är så bra? Jag är bättre!!!!!! Hahaha... :D PUUSS

2009-11-01 @ 18:19:08
URL: http://yannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0