Kame chibi fanart
» 2010-08-16 ~ 20:35:27 Kame «

Kawaii! Kawaii!! XD~


Hittade de här borta på livejournal, dessa söta små chibigubbar på Kame. Detaljerna är helt otroliga. Så sött. Jätte jätte jätte söta ju! XDD~

Nr. 5 är nog favoriten, med tanke på hur creepy Kame ser ut i musikvideon så är det helt otroligt hur söt han är här... inte minst hur han står med kroppen, haha.

Kan du vilken sång som hör till vilken outfit?
Jag klarade de sex första ganska omgående, men nr. 9 tog mig ett tag trots att jag kände igen kläderna. Nr. 7 fick jag googla och nr. 8 har jag fortfarande inte kommit på. (Känner igen kläderna, men minnet är kort!) Hjälp, någon...?

1. White Christmas
2. Lips
3. Love Yourself
4. Going!    
5. No More Pain
6. Don't You Ever Stop
7. Rescue
8. ...
9. Keep the Faith



第三十三週

Kommentarer
Postat av: Linn A

Kan det vara Keep the Faith kanske? ^^

2010-09-06 @ 15:57:00
URL: http://mydiorama.livejournal.com/
Postat av: Erica

Är 8:an också Keep the Faith? Ingen aning. Jag har för mig att jag har sett kläderna på nåt uppträdande eller konsert men jag minns inte.... >.<

2010-09-06 @ 16:43:56
Postat av: Nadia

Det är The D Motion! :D HAHAH

2010-12-31 @ 01:20:05
Postat av: Erica

Det är "The D Motion" ju!! Haha, jag hade helt glömt bort att den låten fanns... tillhör inte favoriterna... Men jag gillar kläderna.



Tack, det hade jag ALDRIG kommit på själv, faktiskt. ^^;

2010-12-31 @ 10:30:12
URL: http://jica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0