Välkommen till jicas lilla blogg
» 2009-07-23 ~ 16:23:56 Allmänt «

Hej!

Vad kul att du tittade in! ^^

Mitt namn är Erica och här bloggar jag om det jag tycker om och det jag tycker. Jag är av kinesiskt ursprung, född i Vietnam men uppvuxen i södra Sverige.

Som du kanske har upptäckt så gillar jag grönt, Hello Kitty och Kamenashi Kazuya. Jag älskar att resa och Japan är min stora passion.

Att jag har en personlig tro på Jesus formar också mig och påverkar mig i mitt dagliga liv.

~*~*~*~

Jag jobbar mycket med sexåringar och namnet jica kommer sig av att en del av mina barn inte pratar rent och kallar mig för "Ejika", som sedan har blivit jica.

o(^_^)o

Kommentarer
Postat av: JENNY HSU ♥

Haha nämen! har du startat en blogg här?! :D Coolt.. men denna designen är inte cool.... ;)

2009-07-31 @ 16:07:26
URL: http://yannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0