Tärningar och vårtecken
» 2011-10-23 ~ 15:11:23 TV & film «

Ja, ni undrar säkert vad jag yrar om, vårtecken mitt i hösten. Nej, så heter min lilla video som jag har gjort för PIM, som är en datorutbildning på mitt jobb. Jag började förra året och äntligen är jag färdig med de tre stegen, där det sista steget är att göra en video med ljud och bild.



Roligt att jobba med videofiler faktiskt, men det tar kolossalt mycket tid. >.<

Men jag hade velat göra egna små projekt, när jag hinner få ihop tillräckligt med tid och motivation... 

Skillnaden med den här videon från mina äldre fanvideor är att här är allt material mitt. Jag var ute och filmade med syrran i våras för hon skulle också göra samma uppgift - fast hon gjorde färdigt sin redan veckan därpå medan jag har väntat fram tills nu.... Hehe.... ^^;

Jag är dock inte helt nöjd med hur musiken liksom avbryts för att man inte kan lägga in två ljudspår parallellt med varandra. Och så är rösterna lite enformiga, det är typ två slags röster, barn och den grövre vuxnes. Jag hade velat ha en röstförvrängare a la Detective Conans manick. Hade varit nåt, det! ^^

Och nån dag borde jag göra en film av alla mina kittisar och kamisar! XDDD~


Kommentarer
Postat av: JENNY ♥

Ja jag tyckte också det var skitdåligt att inte ha flera ljudspår samtidigt.... som man kan lägga in direkt i movie maker... kanske finns något bättre program? tycker movie maker är så begränsande ?? eller... ja jag vet inte. men BRA JOBBAT, bra att du är klar nu! hihi

2011-10-23 @ 19:01:13
URL: http://yannails.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0