Regn
» 2010-05-15 ~ 12:27:31 Allmänt «

Hela helgen (mitt lilla minilov) har det regnat. Grått och trist. Nåja, det var uppehåll igår, men sen jag vaknade imorse har det regnat ihållande... Perfekt väder för att sitta inne och titta på TV. Eller sitta framför datorn...

...not.

Jag tycker faktiskt att det är perfekt väder för att ta på sig gummistövlarna och ett stort paraply och gå ut och promenera i regnet. Vad är härligare än att höra regnet smattra mot ditt paraply när du plaskar runt i dina vattentäta stövlar? XD

Det blåste inte, regnet trummade mot paraplyet och jag hade min mp3 på högtalar-mood. Blött men skoj. En lördagsmorgon när det regnar, då är det inte många som är ute, förutom hundägarna som måste rasta sina hundar. Jag träffade dock en gammal arbetskollega som var ute och cyklade i regnet. Strongt. ^^



Det är helt underbart att gå i regnet, så länge man slipper bli (för) blöt. Synd bara att jag inte har nån att gå med, för de flesta av mina vänner föredrar att vara inomhus när det regnar. ^^;

Det som är mindre bra när det regnar är att... taket läcker, ovanför trappan upp till mig. O.o


第十九週

Kommentarer
Postat av: JENNY HSU ♥

Jag kunde också tycka att det var mysigt när det regnade i Borås - för där blåste det oftast inte =) Men idag är jag inte sugen på nåt.. ska bara stanna hemma o kurra ihop mig. brr



VA? Läcker det i taket?????

2010-05-15 @ 16:26:52
URL: http://yannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0