Japanese Class online
» 2009-10-29 ~ 20:23:23 Språk «

Det finns så mycket nyttigt och bra på nätet. Jag hittade en sida där man kan lära sig japanska, mest ord och fraser dock, inte så mycket grammatik eller lyssna eller prata, men ändock (det får jag hitta på annat håll). Där finns en massa tester och det är nästan som att spela ett spel när man gör de där övningarna, eftersom man samlar poäng, s.k. EXP.

Japp, bättre än att spela Farmville på Facebook, hehe...



Just nu har jag precis passerat Level 2 och rankar mig som nr 314 (jag tror jag började långt nere, nåt på 1000, så jag har ju kommit upp mig lite), men passar jag mig inte och är inaktiv för länge kanske nån annan klättar över. T_T;

För er intresserade är adressen: http://www.japaneseclass.jp/

Kommentarer
Postat av: JENNY HSU ♥

Haha, fan va coolt! det måste jag ju testa!

2009-10-30 @ 10:41:52
URL: http://yannii.blogg.se/
Postat av: Djet

Hihi! Det tycker jag du ska göra. Så kan du säga lite japanska när vi kommer dit. =)



Är du vaken?

2009-10-30 @ 12:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0