Ny layout
» 2009-09-24 ~ 17:29:57 Allmänt «

För er som har hittat hit tidigare (och det är FÅ) kanske ni har märkt att bloggen har fått ett helt nytt utseende. Japp, det är min syster som har varit i farten igen med hennes design. Visst är den fin? Jag har förstås fått lov att uttrycka mina önskemål, t ex att det ska vara grönt, innehålla Hello Kitty och med Kame i headern.

Så... nu har jag lovat att jag ska försöka skriva mer på den här bloggen. Vi får väl se om fler människor hittar hit till slut. ^^;

Kommentarer
Postat av: Maria

Nice :D Tycker också om KAT-TUN, men Hello Kitty är till att föreslå. Får aldrig nog av henne!

2009-09-25 @ 16:44:26
URL: http://makitty87.blogg.se/
Postat av: Maria

Klart jag tycker om Japan! Jag bor ju i Japan just nu. Studerar japanska här! :P Nja, ingen speciell favorit i KAT-TUN. Lyssnade mer på dom för ungefär ett år sedan. Håller mig mer till Arashi just nu (om man ska se på de grupper inom Johnnys dvs.) :)

2009-09-26 @ 05:56:00
URL: http://makitty87.blogg.se/
Postat av: Maria

Ja, bor/studerar i Tokyo. Studierna går väl sådär. Kunde gå bättre om man säger så.



Aha. Jag började lyssna på KAT-TUN, men gled över till Arashi av någon anledning. Deras musik och danser är lite "min stil". I övrigt lyssnar jag på en hel del asiatisk musik, inte bara j-pop, utan även en hel del koreanskt och taiwanesiskt.

2009-09-26 @ 14:29:35
URL: http://makitty87.blogg.se/
Postat av: Maria

Nej, pluggar bara japanska. Varit här sedan i Januari och ska åtminstone stanna till December. Eventuellt ett halvår till sen, men inget som är bestämt till 100%. Beror på hur det går med mina studier xD



Ja, faktum är att nu när du säger det, började jag lyssna på NewS från början. Sen blev det KAT-TUN och sen, efter att ha sett konserten från 2007 med Arashi, gled jag över till dom. Men visst, alla de tre grupperna fungerar hos mig. Lyssnar även en del på småpojkarna i Hey! Say! JUMP. Haha =D



När det gäller taiwanesisk musik, brukar jag lyssna mest på Ariel Lin, Danson Tang, Fahrenheit och Rainie Yang. Självklart lite annat också, men dessa är väl mina favoriter just nu.



Och ja, för att tipsa om lite koreansk musik, skulle jag rekomendera Big Bang, SS501, Dong Bang Shin Ki (även om jag föredrar när de sjunger på japanska) och Younha :) Hoppas du kan hitta något som passar din musikstil!

2009-09-27 @ 09:33:23
URL: http://makitty87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0