林峰 Let's Get Wet konsert
» 2010-09-19 ~ 14:40:45 TV & film «

Just nu är jag inne i en period då jag tittar på alla 林峰 (Raymond Lam) serier som jag kan komma över och har börjat lyssna på hans sånger (eftersom många är titelsånger till olika serier är de rätt mäktiga).



När jag satt och chattade med Ping om de olika tv-serierna föreslog hon plötsligt att vi skulle se hans konsert ihop, på DVD (på datorn) förstås - för dyrt att åka till Hong kong och dessutom är det inte säsong för konsert just nu.

Jätteskoj att kunna bara träffas sådär på impuls, utan att ha behövt planera in en event flera veckor i förväg. Det var härligt att umgås, prata om serier och artister och sen skratta till Raymonds olika outfiter på konserten - jag tror inte det var en enda som vi var riktigt nöjda med. Men ja, vi lyssnade ju förstås till hans sång också. Gillade också gästartisterna som var inbjudna.

Nu över till kostymerna...


Lite Japan-stuk över det hela.


Jag gillade faktiskt den gröna glitterkavajen, men tycker inte att den passar med kjolstycket. >.<


Den här svarta tyckte vi var rätt yeah... tills vi såg shortsen. Detektiv Conan eller...? O.o


Sämsta outfiten. Jag menar, vad är detta? Ingenting passar ihop med nånting. Värst är ändå kepsmössan... Kunde han inte ha haft en hatt istället?? T_T

Någon borde byta ut outfit-stylisten...


第三十七個星期

Kommentarer
Postat av: Ping

Ja, byt ut Kenneth!! :)

2010-09-19 @ 15:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0