Lillasyster gifter sig
» 2012-07-29 ~ 13:23:28 Tro & livsstil «

Nu är båda systrarna lyckligt gifta. ♥
 
 
... och jag väntar bara på att folk kommer att undra när det är min tur. Det är bara naturligt, eller...? ^^; Vi lever i ett samhälle där tvåsamhet anses vara det ultimata och riktiga och något att sträva efter. Jag håller med, jovisst... men ibland vore det skönt om folk inte antog saker i förväg... O-o
 
Hur som helst, Fung har sin Magnus och Jenny har sin Marcus, så nu har de bestämt att min eventuella framtida partner också ska börja på Ma. Man kan bestämma sånt, vet ni. Eftersom Magnus och Marcus redan är upptagna får det bli en... Mattias? Eller Matt? Eller Matthew? Malcolm? Makoto? Matsumoto? (Ah!). Fast jag tror att jag ska träffa en Maximillian så att jag kan få kalla honom för Maxi. XDDDD~
 
 
Marcus (aka min nya svärbror) och Jenny, grattis igen! Jag önskar er all lycka och välgång i framtiden. Gud välsigne er!
 
~'~*~*~*~
 
Kärleken är tålmodig och god. Kärleken är inte stridslysten, inte skrytsam och inte uppblåst. Den är inte utmanande, inte självisk, den brusar inte upp, den vill ingen något ont. Den finner inte glädje i orätten men gläds med sanningen. Allt bär den, allt tror den, allt hoppas den, allt uthärdar den. Kärleken upphör aldrig.
(1 Kor 13:4-8)

Kommentarer
Postat av: JENNY ♥

Så fin bild på oss tre! Och mycket snygg bild på oss två....... haha. Och jag röstar på Matsumoto!

Svar: Jo, jag visste väl att du skulle gilla bilden. ^^
Du tror inte det är svårt nog att begränsa sig till Ma-killarna...? Ska jag nu bara leta efter Matsumotos också, heh... >_<;;;
jica

2012-08-01 @ 04:26:23
URL: http://yannii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0