Hur bär du din handklocka?
» 2012-03-14 ~ 19:26:06 Mode «

Min sitter på vänster arm, på insidan av handleden. Jag inbillar mig att det är mer diskret när jag sneglar på klockan och dessutom sitter det mer bekvämt. Enda nackdelen är att jag riskerar att rispa den (klockan) när jag sitter på stora stenblock/betong/asfalt (men hur ofta gör jag det?) och att den stöter emot tangentbordet när jag skriver, men det kan jag leva med...



Mer än en gång har jag fått påpekanden om att klockan sitter konstigt eller "varför har du den på det hållet?" (mest ungarna som frågar så), men det verkar inte som jag är ensam om att bära klockan på det här sättet...


En scen från Shounen Club där de visar hur man kan ragga tjejer: Här plockar Kame fram sin feminina sida och spelar "Kazuko". Han tittar på klockan och använder den som en ursäkt för att nobba Maru. Antingen så är det så Kame brukar ha sin klocka, eller så tror han att tjejer har på sig klockan sådär.

Låt oss starta en trend! ^_______^

Kommentarer
Postat av: Jen

Haha coolt!!!!

2012-03-14 @ 22:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0