Sushi ska vara en fröjd för ögat likväl för magen
» 2012-09-04 ~ 23:27:00 Smarrigt «

För ett tag sen när jag var och hälsade på kusinen i Borås tog hon med mig till en riktigt mysig sushirestaurang, som heter Shimada's
 
Den drivs av Mami Shimada och hon lägger verkligen ner tid och kreativitet på sina sushibitar. Varje bit är unik och smaken är inte traditionell, men allting passar ihop och du får en väldigt trevlig smakupplevelse.  
 
 
Du ska dock helst ha tid och tålamod, för det går inte fort...



Inredningen är mysig och detaljrik, man får en känslan av att befinna sig i en restaurang borta i Kyoto. Så under tiden som du väntar, njut av att titta på allt som finns runtomkring och umgås med ditt sällskap. Och det ska sägas att maten är väl värd att vänta på. 
 
 
Ja, jag lovade henne att skriva några rader på min blogg och göra reklam. ^^;
 
 
Itadakimasu... XD~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0